Strona główna » Kadra

Kadra Centrum Progres

Dyrektor poradni

Danuta Stempowska

Danuta Stępowska
  • Pedagog, Psychoterapeuta Dzieci i Młodzieży
  • Neuroterapeuta (EEG-Biofeedback, RSA Biofeedback)
  • Terapeuta Metod: Integracji Sensorycznej, treningów słuchowych Tomatisa, Johansena, Warnkego oraz Fast ForWord
  • Przewodnicząca 49 Odziału Terenowego Polskiego Towarzystwa Dysleksji w Świdnicy(od 2002r.) oraz Komisji Rewizyjnej Zarządu Głównego Polskiego Towarzystwa Dysleksji, Honorowy Członek PTD
  • Przewodnicząca 2 Oddziału Polskiego Towarzystwa ADHD w Świdnicy(od 2005r.)
  • Członek Nadzwyczajny Polskiego Towarzystwa Psychologicznego(od 2003r.)
  • Regionalny Lider Programu Edukacyjno- Terapeutycznego „Ortograffiti”(od 2003r.), członek-założyciel Sekcji Nauczycieli Terapeutów

Monika Słupek

Monika Słupek

Dyplom: Pedagog specjalny.

Asystent dyrektora, terapeuta metody Tomatisa, EEG- biofeedback, RSA- Biofeedback.

Szkolenia:
  • Metoda Tomatisa
  • EEG-biofeedback
  • RSA- biofeedback
  • Metoda Warnkego
  • Diagnoza osób ze niepełnosprawnych w oparciu o profil psychoedukacyjny
  • PEP-R Schoplera
  • Terapia behawioralna dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu
  • Diagnoza i terapia dysleksji
  • Diagnoza FAS
  • Język migowy

Psycholog

Kinga Żurek

Kinga Żurek

Dyplom: Psycholog, Pedagog.

Szkolenia:
  • Pedagog, Psychoterapeuta Dzieci i Młodzieży
  • Metoda projekcyjna Testu Plam Atramentowych Rorschacha

Surdologopeda

Magdalena Patyk

Magdalena Patyk

Dyplom: Surdologopeda, logopeda, oligofrenopedagog, pedagog specjalny z terapią pedagogiczną.

Diagnoza i pomoc pedagogiczna:
  • Diagnoza i ocena postępów w rozwoju umiejętności dzieci;
  • Diagnoza problemów pedagogicznych;
  • Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka;
  • Diagnoza i pomoc pedagogiczna w trudnościach edukacyjnych i wychowawczych;
  • Diagnoza problemów szkolnych (dysleksja, dysortografia, dyskalkulia);
  • Badanie gotowości szkolnej.
Terapia:
  • Terapia indywidualna:
    • zaburzenia zachowania (w tym ADHD, czyli nadpobudliwość psychoruchowa lub zespół hiperkinetyczny).
    • trudności w nawiązywaniu kontaktów, problemy z rówieśnikami, częste konflikty
    • trudności w nauce (problemy z koncentracją, pamięcią)
    • opóźniony rozwój mowy (problemy z mową u dziecka)
    • zachowania agresywne, buntownicze, impulsywność, nieśmiałość
    • zaburzenia odżywiania się (bulimia, anoreksja)
    • Autyzm
    • Zespół Aspergera
  • Terapia grupowa;
  • Edukacja rodziców, wsparcie w problemach wychowawczo- edukacyjnych;
  • Terapia behawioralna, psychoterapia poznawcza;
  • Terapia w ramach wczesnego wspomagana dziecka (dla rodziców również);
  • Stymulacja społeczno- emocjonalna;
kadraPonaj naszą kadrę. W Centrum Progres zajęcia prowadzą dyplomowani, doświadczeni specjaliści.
więcej
mediaMultimedia

Zbiór udostępnionych w witrynie, podzielonych na kategorie filmów - w jednym miejscu.

więcej ...
ofertaNasz oferta

Oferujemy szeroki wachlarz pomocy terapeutycznej osobom dorosłym, młodzieży i dzieciom.

więcej ...
galeriaGaleria

Zobacz wnętrze naszej poradni, jak wyglądają zajęcia oraz uzyskane certyfikaty

więcej ...